Analýza webu

V rámci svých služeb nabízím i podrobnou analýzu vašich webových stránek nebo e-shopu. 

V určité fázi se majitel e-shopu nebo webové prezentace nachází ve slepém bodě. Proto je vhodné objednat analýzu, která prověří funkčnost stránek a další technické parametry. Analýza (někdo říká audit) je vhodná ale i pro e-shop nebo web, který je na samém začátku.
Pokud si nejste jisti, zda je web v pořádku, je vhodné oslovit nezávislého odborníka, který zjistí funkčnost webu, prověří jeho nastavení, provede optimalizaci webu apod.

Co to obnáší? Na základě dostupných informací váš web rozeberu z pohledu zákazníka a SEO odborníka.analyza-eshop-web

  • Získáte tak pohled na web zvenčí.
  • Upozorním na chyby.
  • Doporučím opravy a úpravy.
  • Zhodnotím SEO.
  • Analýza je sepsána stylem, kterému rozumí i laik.
  • Ve zprávě dostanete i další doporučení ohledně online prezentace apod.
  • Analýza je strukturovaná do jednotlivých bodů. Podle nich pak můžete postupovat v úpravách.
  • Konzultace zprávy a vysvětlení je samozřejmostí.

Pro zpracování zprávy budu potřebovat přístupy k nahlížení do Google Analytics, případně Search Console. Přístup na web nebo do e-shopu většinou není potřeba udělovat. Ale záleží na dohodě, u většiny řešení jsem schopna provést jednodušší úpravy i přímo v administraci. Tyto úpravy nejsou v ceně analýzy.

Pozor! Tato nabídka není podložena jen teoretickými znalostmi! Již od roku 2007 vedu úspěšný e-shop www.drevovyrobky.cz, který neustále roste, a kde uplatňuji všechny principy marketingu, SEO, PPO zákazníků a další postupy. Za všechny další realizace ráda zmíním tu nejnovější. V roce 2020 jsem postavila pro klienta e-shop www.polepzdi.cz. Ráda vám do zprávy pošlu i dalších projekty, na kterých jsem pracovala nebo pracuji.

Mám tedy doložitelné praktické zkušenosti, co má e-shop splňovat, aby byl úspěšný. 

Máte dotazy k této službě? Neváhejte mne kontaktovat. 

Cena za podrobnou analýzu webu nebo e-shopu činí: 2 400 Kč
Cena zahrnuje podrobnou zprávu a následnou konzultaci analýzy. Analýza obvykle obsahuje do 20 jednotlivých bodů. Záleží na velikosti projektu. Pokud je váš web nebo e-shop rozsáhlejší a potřebuje větší analýzu, bude cena stanovena individuálně.

Co na tuto službu říkají zákazníci?

„Využili jsme nabídky analýzy e-shopu, kterou pro nás Veronika zpracovala. Dostali jsme tak tipy na úpravu několika závad na stránkách, které bychom sami nenašli.
Zároveň jsme dostali nestranný pohled na e-shop, který nám pomohl mnoho věcí upravit tak, aby byl náš e-shop lépe dohledatelný a srozumitelný pro zákazníky.
Většinu úprav si děláme sami. Analýza byla přehledně sepsána do jednotlivých bodů, podle kterých jsme pak snadno a přehledně mohli postupovat v úpravách.
Děkujeme moc a určitě doporučujeme službu dalším e-shopařům, kteří tápou, jak svůj e-shop zdokonalit.“

Martina Šragová, majitelka e-shopu s cyklo vozíky www.odpruzeni.cz

„Veronika mi pomohla vylepšit můj web. Udělala analýzu, zhodnotila současný stav a navrhla řešení na vylepšení mého webu. 
Také mě zavedla do tajů do Google Analytics – do té doby jsem neměla tušení, jak a k čemu ho používat. Všechno mi vysvětlila srozumitelně. Spolupráce s Veronikou byla příjemná. Děkuji, že jste mi pomohla posunout se ve svém podnikání dál.“

Daniela Virtelová, www.ceskyjazykceskakultura.cz