V rámci svých služeb nabízím i podrobnou analýzu vašich webových stránek nebo e-shopu.
V určité fázi se majitel e-shopu nebo webové prezentace nachází ve slepém bodě. Proto je vhodné objednat analýzu, která prověří funkčnost stránek a další technické parametry. Analýza (někdo říká audit) je vhodná ale i pro e-shop nebo web, který je na samém začátku.
Pokud si nejste jisti, zda je web v pořádku, je vhodné oslovit nezávislého odborníka, který zjistí funkčnost webu, prověří jeho nastavení, provede optimalizaci webu apod.
Co to obnáší? Na základě dostupných informací váš web rozeberu z pohledu zákazníka a SEO odborníka.
- Získáte tak pohled na web zvenčí.
- Upozorním na chyby.
- Doporučím opravy a úpravy.
- Zhodnotím SEO.
- Analýza je sepsána stylem, kterému rozumí i laik.
- Ve zprávě dostanete i další doporučení ohledně online prezentace apod.
- Analýza je strukturovaná do jednotlivých bodů. Podle nich pak můžete postupovat v úpravách.
- Konzultace zprávy a vysvětlení je samozřejmostí.
Pro zpracování zprávy budu potřebovat přístupy k nahlížení do Google Analytics, případně Search Console, případně i do dalších nástrojů. U většiny řešení jsem schopna provést jednodušší úpravy i přímo v administraci. Tyto úpravy nejsou v ceně analýzy.
Tato nabídka není podložena jen teoretickými znalostmi! Již od roku 2007 vedu úspěšný e-shop www.drevovyrobky.cz, který neustále roste, a kde uplatňuji všechny principy marketingu, SEO, PPO zákazníků a další postupy. Za všechny další realizace ráda zmíním tu nejnovější. V roce 2020 jsem postavila pro klienta e-shop www.nilavel.cz. Ráda vám do zprávy pošlu i dalších projekty, na kterých jsem pracovala nebo pracuji.
Mám tedy doložitelné praktické zkušenosti, co má e-shop splňovat, aby byl úspěšný.
Máte dotazy k této službě? Neváhejte mne kontaktovat.
Cena za podrobnou analýzu webu nebo e-shopu činí: 2 900 Kč
Cena zahrnuje podrobnou zprávu a následnou online konzultaci analýzy v délce 50 minut. Analýza obvykle obsahuje do 20 jednotlivých bodů. Záleží na velikosti projektu. Pokud je váš web nebo e-shop rozsáhlejší a potřebuje větší analýzu, bude cena stanovena individuálně.
Přečtěte si také článek, který z již provedených analýz vychází a kde odkrývám Nejčastější chyby na e-shopech a webových stránkách
Pokud máte o analýzu zájem nebo další dotazy, kontaktujte mne na e-mailu: veronika@exteras.cz nebo na tel. 737 859 995.
Co na tuto službu říkají zákazníci?
„Využili jsme nabídky analýzy e-shopu, kterou pro nás Veronika zpracovala. Dostali jsme tak tipy na úpravu několika závad na stránkách, které bychom sami nenašli.
Zároveň jsme dostali nestranný pohled na e-shop, který nám pomohl mnoho věcí upravit tak, aby byl náš e-shop lépe dohledatelný a srozumitelný pro zákazníky.
Většinu úprav si děláme sami. Analýza byla přehledně sepsána do jednotlivých bodů, podle kterých jsme pak snadno a přehledně mohli postupovat v úpravách.
Děkujeme moc a určitě doporučujeme službu dalším e-shopařům, kteří tápou, jak svůj e-shop zdokonalit.“Martina Šragová, majitelka e-shopu s cyklo vozíky www.odpruzeni.cz