Eshop – případová studie

Případová studie - eshop

V tomto příspěvku bych vám ráda představila svoji vlastní případovou studii. Už je to dlouho, co jsem si založila vlastní eshop. Původně pro radost, rozšíření obzorů a vylepšení rodinného rozpočtu. Nyní už ho mám na profesionální úrovni a jsem ráda, že vzkvétá. Díky získaným zkušenostem můžu předávat rady dál.
Baví mě, když se na mne obrátí začínající eshopař nebo klient, který má eshop už delší dobu, a chce poradit s různým nastavením. Ráda pak poradím, jak na administraci, SEO, doporučím přepravce, pokud je potřeba, tak i UX (rozuměj users experience) a s dalšími náležitostmi. Už mám vyzkoušeno mnoho redakčních systémů, takže mne málo co překvapí. Ale konec obecných frází, pokud vás to zajímá, přečtěte si casestudy_drevovyrobky.

Řeč čísel
Možná je to sortimentem, ale vratky (odstoupení od smlouvy ve
14-denní lhůtě) se pohybují kolem 0,1 %. A reklamace by se daly
spočítat na prstech jedné ruky. Což dokazuje, že prodávám kvalitní zboží, které mám i sama odzkoušené. Nepřevzaté zboží poslané na
dobírku je cca 0,5 % k odeslaným objednávkám.

Další zajímavosti a svůj „život eshopaře“ jsem shrnula do této případové studie.